Levering

Alle forsendelser er forsikret.

På ejstruplys.dk er det muligt at få fragtet dine ting med GLS. Ved større forsendelser anvendes forskellige fragtfirmaer (Brink, Dachser, TLS).

Sådan sender vi dine varer:

  • Mindre pakker sendes med pakkepost (GLS)
  • Ved pakkepost er det muligt at tilkøbe leverance med omdeling
  • Overskrider varen de maksimale mål for pakkepost, vil varen(e) sendes med fragtfirma istedet, da de typisk skal sendes på en palle
  • Ved palleforsendelse leveres dine varer til dørtrin i gadeplan. Det er muligt at tilkøbe indbæringshjælp på checkud-siden, såfremt dette ønskes

Fragtpriser

  • Alle fragtrater udregnes automatisk baseret på vægten af de varer du har i din indkøbsvogn. Fragtraterne starter fra 40,00,- DKK til alle forsendelser indlands. Vi tilbyder forsendelse til mange andre lande, hertil vil fragtraterne blive beregnet baseret på destinationsland.

Du opfordres til at undersøge varen ved modtagelse og såfremt at produkterne er blevet pådraget skader under forsendelsen, bør du kontakte os snarest muligt enten elektronisk eller telefonisk. Dette gør det også nemmere for dig at bevise, at der er tale om en transportskade. ejstruplys.dk kan så varetage selve RMA-behandlingen af de beskadigede varer med det pågældende fragtfirma. Se mere under “Beskadiget pakke”.

Så snart din ordre er behandlet, pakket og overdraget til fragtfirmaet, vil kunden blive notificeret elektronisk.

Leveringstid

Afhængig af din valgte forsendelsesadresse, ordrens størrelse og produkter, samt hvilket fragtfirma der vælges på betalingssiden, kan leveringstiden varierer. ejstruplys.dk bestræber sig på at behandle alle ordre samme eller næstkommende dag.

På alle varer, vil en forventet leveringstid være angivet. Denne leveringstid kan variere, afhængig af om varen lagerføres af ejstruplys.dk, eller om varen afsendes fra fjernlager. Kombineres varer med korte og lange leveringstider, vil den højeste leveringstid blive anført på checkud-siden.

Bemærk at såfremt de bestilte varer ikke er på lager (antallet overskrider lagerbeholdningen), eller skal bestilles hjem, kan leveringstiden blive forlænget. I disse tilfælde vil kunden blive kontaktet samme eller næstkommende dag (bestillingsdato) telefonisk eller elektronisk.
Ønsker kunden at opdele forsendelsen, hvorved lagervarerne sendes først, og de manglende varer tilsendes senere, er dette også en mulighed som ejstruplys.dk tilbyder. Ønsker kunden at annullerer hele ordren grundet mangelvarer vil det betalende beløb ikke blive hævet, og ordren vil blive ophævet.

Beskadiget pakke

Modtager du en beskadiget pakke, opfordres du til, hurtigst muligt, at kontakt ejstruplys.dk elektronisk (kontakt@ejstruplys.dk). ejstruplys.dk er i henhold til dansk lovgivning ansvarlig for varens stand indtil ordren er leveret på kundens adresse – eller er blevet overdraget til kunden. Kunden kan hermed stille krav om at få et afslag i prisen, eller at købet bliver ophævet. Fragtomkostningerne forbundet med returnering af de beskadigede varer vil blive krediteret kunden, så snart de modtages og kontrolleres af ejstruplys.dk.

§6 Fortrydelsesret

ejstruplys.dk tilbyder 14. dages returret til forbrugere. Fortrydelsesretten løber fra den dag kunden modtager varerne og til den dag hvor varen sendes eller afleveres retur.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@ejstruplys.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Har du spørgsmål til levering, så kontakter du os naturligvis bare.